naataliehoxxell

Alla inlägg under december 2010

Av natalie hoxell - 31 december 2010 12:10

Hejj alla söta!   <3



jaha då är de bestämt att från och med den 1 januari ska ja göra detta : 


Dag 1 - presentera mig själv 


Dag 2 - meningen med mitt blogg namn 


Dag 3 - EN sak ja älskar från min garderob


Dag 4 - det här åt jag idag


Dag 5 -  vad betyder kärlek för mig 


Dag 6 - min dag 


Dag 7 - min bästa vän 


Dag 8 - ett ögonblick


Dag 9 - min första kärlek 


Dag 10 -  de här hade ja på mig idag 


Dag 11 - mina/mitt  syskon


Dag 12 - i min handväska 


Dag 13 -  låtar ja kan lyssna på om & om igen 


Dag 14 - Vad hade ja på  mig idag 


Dag 15 -  mina drömmar 


Dag 16 -  de här är ja beroende utav 


Dag 17 - mitt favorit ämne 


Dag 18 -  min favorit födelsedag


Dag 19 - min absoluta favorit låt 


Dag 20 - någon jag vill byta liv med för en dag , & varför


Dag 21 - ett annat ögonblick 


Dag 22 -  de här upprör mig 


Dag 23 -  de här får mig att må bättre 


Dag 24 - de här får mig att gråta


Dag 25 -  mitt rum


Dag 26 -  mina rädslor


Dag 27 - min favorit färg 


Dag 28 - de här saknar jag


Dag 29 - en nytagen bild på mig  & 20  punkter om saker du kanske inte visste


Dag 30 - ett sista ögonblick



alltså detta kommer ja skriva om i hela Januari ;) 


Hare bäst!   <3


  



Av natalie hoxell - 30 december 2010 16:39

Hejj alla söta!   <3


idag var de ögonbryns-plockning

blekning av håret

o klippning av  håret som stod på schemat;)

här har ni resultatet :


 


  

Av natalie hoxell - 27 december 2010 20:20

  


Hejj alla söta   <3


först vakna ja runt 11:00 o så gjorde ja iårdning mig sen åkte ja med mamma o pappa till Vesterås.


vi skulle titta på ny mobil till mig o så nya datorer till mamma o pappa för ja tror inte ja berättat de men på julaftonsmorgonen  kl 5 var de några som bröt sig in på min o min pappas kontor o snodde deras datorer -.-' 


ah men iaf  så vi åkte o titta efter de vi åkte först till megamarket o där hitta vi inget o sen åkte vi till elgeganten där var inte min mobil ja skulle ha inne för tillfället o inte den datorn mamma o pappa skulle ha heller(den mobilen ja ska köpa sen är den på bild )

så tomhenta åkte vi o köpte mat till mig på donkan o sedan åkte vi till volvo för att titta på den nya bilen vi ska köpa för ja vi har sålt våran gamla röda volvo o nu blir de en nyare modell av volvo i svart 


sedan skjutsa dom mig till emme o då körde vi wii dance 2 som hon fick i julklapp ah o sen titta vi lite på  tv o så sen gick ja o min syster hem o sen åt vi o nu ska ja gå och titta på tv med familjen .


Hare bäst!   <3


  

Av natalie hoxell - 25 december 2010 13:02

Dagens outfit : 


 


-Svart linne (var en julklapp)

Märke : favorites by kaphal


-Genomskinlig svart skjorta( var en julklapp)


- mörka jeans(var en julklapp)

Märke :Twentyfive:seven


svart bälte med ett silverhjärta på ( var INTE en julklapp)


  


Av natalie hoxell - 25 december 2010 11:36

Hejj hoppas alla hade en toppen jul igår här kommer alla julklappar ja fick sedan på kvällen :)


   en svart o en vit sport Bh i märken new body

- av mamma o pappa


   ögonskuggor i märket viva la diva

- av moster o morbror


   Maxfactor puder 

-av mamamm o pappa


  


läppglans

- av mamma o pappa


   äkta silver örhängen 

- av mamma o pappa


   Volume million lashes mascara 

- av mamma o pappa


   Body butter i lukten aloe vera & chamomile

- av min syster


   Svart vit tröja 

- moster o morbror 


   2 par Björn Borg trosor 

- av mormor o morfar


   Rosa data mus 

- mormor o morfar


  

Leopardmönstrad grå tunika

- av mamma o pappa


   Christy baseball jacket svart

-av mormor o morfar


   genomskinlig skjorta

- av moster o morbror


   ett svart o ett vitt baslinne

- av mamma o pappa


   svart spetsbolero 

- av mamma o pappa


  


en stor tröja o sova i 

- av mamma o pappa


  


Spetslinne

- av mamma o pappa


  

Jeans 

- mama o pappa


  

Mjukisbyxor 

- mamma o pappa


  


foundation 

-av mamma o pappa


  

påslakan 

-mormor o morfar


   ny nack kudde 

- av mamma o pappa


   rosa väskar 

- av mina kusiner


ett par örhängen som ja inte tog kort på 

- av min syster


+ några saker som inte kommit än


en mysdress från sparks

-mormor o morfar



australien resan 

-av mamma o pappa


surfinglektioner när vi kommer till australien

- av dom i australien


hare bäst!  <3


  




Av natalie hoxell - 24 december 2010 11:34

GOD JUL ALLA BLOGG LÄSARE! 



vaknade runt 09:00 o gick ner till granen för att öppna lite paket här är vad ja fick nu på morgonen :



  


en gitarr i märket takamine  :D



  


Filmen I Love U Man :D



  


Filmen Prinsen  o jag :D


och sist men absolut inte minst fick hela familjen en digitalkamera :D


De kommer in ett till inlägg antingen sent ikväll eller i morrn på resten av sakerna ja får :)



  

Av natalie hoxell - 23 december 2010 17:38

Klädde nyss granen här är resultatet   :

 



  

Av natalie hoxell - 23 december 2010 15:52

  


Hissar   : 




Julen är äntligen här eller den är imorrn men aja de gillas iaf  ! :D   <3



Dissar   :



När man saknar någon man verkligen gillar den känslan gillas inte !  <3

Presentation


Natalie Sofi Hoxell

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

vilket ska ja börja med
 Dagens Sötis
 Dagens Artist
 Dagens Fråga
 Dagens Humör

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards