naataliehoxxell

Alla inlägg under januari 2011

Av natalie hoxell - 31 januari 2011 21:35

  


Hejj på er alla söta   <3


nu kommer ja börja blogga  ''normalt'' igen ;)


aja min dag började med matte

vilken idiot sätter matte på en måndag morgon?*suck*


Sen vart de Svenska o ja o några andra började jobba med '' den stora spökvandringen'' medans dom andra gjorde huset för vi hade redan gjort de i 5:an ;) 

hahah fast de gick inte så bra för oss för EN VISS PERSON kom åt stopp knappen så vi fick börja lyssna om x)


haha sen vare spanska o vi fick tillbaka våra prov fick 11 av 13 riktigt stolt faktiskt x) 


haha sen vare  ''lunch'' o den bestog av 1 macka  

sen gick ja o emme till Labban o ba va där ;) 

sen va ja med EA där nere också ;)

Sen gick ja o EA till SO:n 


haha kommer nt äns ihåg va vi gjorde x)


sen Engelska tröök o vi gjorde typ inge ;K


sen elevkontakt o då typ skrev vi i ''loggböckerna'' alltså en bok vår lärare kanske skriver frågor elr nått sånt o så svara vi varje vecka ;K


sen gick ja o  emelie PA till badhushallen o vänta på att elle skulle sluta ;)

o sen när dom har sluta så äeh ju Elle så himla snabb *host* *host*;)

hahah men aja sen följde vi mä henke o agge ner på stan henke skulle  titta på nå grejs x) 


sen gick ja o elle o emelie PA hem till Elle  o sen gick vi o köpte rings :D 


sen gick ja hem va tvungen att plugga SO *suck* 

fattar typ fortfarande inte varför måste vi lära oss om ekonomi för *Suck*


sen åkte ja o mamma o fixa en gej ;K 

sen satte ja mig framför tvn o titta på TopModel haha ;)


sen så hamna ja här ;)


Hare bäst!   <3


  


Av natalie hoxell - 30 januari 2011 12:37

Dag 30 : ett sista minne 


jadu de finns så många minnen man skulle kunna berätta om men aja här är ett minne iaf


Mathidas Halloween fest ;) 


  

Först gjorde ja o Elle i årdning oss till

spökbrud(jag) och  Spöktärna(elle)


sen skulle Mamma skjutsa oss till mathilda o vi hade ingen aning om vart vi skulle hahahah x) 


sen kom vi till mathilda vi var först där

  

Mathilda va en katt ;) 


sen kom tova S o tova M 

   Tova S va jävul och tova M var ingenting 


sen skulle vi äta ;)


   och då stog detta på menyn


sen helt plötsligt släcktes alla lapor i hela huset och någon knacka på fönstret vi skrek typ sönder o så gick mathilda o titta vi fönstret o kunde se någon springa iväg, vi gick ut i köket där vi hittade en lapp där de stog att någon hade snott alla propparna till proppskåpet o så stog de vart vi skulle gå sen o de va nå  feråd tror ja om ja inte minns fel , och där vare såklart nått som skrämde oss hahah x) 

ah o sen  där hitta vi en anna lapp sen gick vi till ladan och där vart ja o elle skit rädda för ett får hahaha x) ah o där så kom nån springandes ut ur ladan o vi skrek som fan hahha x) o sen gick vi till lite andra ställen o där skrämde dom oss igen som FAN o vi skrek sönder elr ja alla förutom tova S hon ba gick där o inte va nå rädd alls x) 


Sen gick vi in och såg fredagen den 13:e andra filmen 

 hahah den va skit bra fast vi typ skrek sönder, de va skit äkligt i början då vare Jason (han där uppe) som stack in en kniv rakt in i tinningen på en tjej (usch) hahah vi typ skrek sönder o sen när de va en tjej som tänkte gå in i ett rum vi alla ba NEJ GÅ INTE DIT!!! AHHHHH!!! hahha typ  så lät de hahaha ;K


sen titta vi på björn gustafsson


  

hahah o då hade vi allsång på Carina berg o så garva vi typ hela tiden x) 


sen spelade ja Mathilda o Elle spel

(tova S o tova M skulle inte sova kvar)

   hahah vi köde detta spel o massa mer hahha ;K 


  

sen va vi typ uppe till 5    

(fast på bild är på mejj helt osminkad på morgonen )


sen på morgonen körde vi wii sen åkte ja o elle hem 


ja detta va ett elr ja Flera minnen hahah ;) 


hare bäst!  <3


  



Av natalie hoxell - 29 januari 2011 15:48

Dag 29 : ett nytaget kort & 20 punkter om saker som du kanske inte visste

  


  •  Jag heter sofi i mellan namn
  • Jag fyller 13 om 14 dagar
  • Jag kommer tillbringa min födelsedag på ett plan påväg till australien
  • Vi kommer mellanland i london och honkong
  • De kommer ta 27 timmar att flyga till australien
  • Jag skriker på skräckfilmer men älskar ändå o se dom 
  • ja kan spela piano o gitarr
  • ja ser mina  vänner som bröder o systrar
  • jag är morgon trött och har svårt o somna på nätterna
  • ja kan inte gå utanför dörren utan smink 
  • ja är beroende av min mobil 
  • en av mina favorit filmer är raise your voice
  • jag har damp för att dom ska sluta sända mtv i sverige 
  • mina 2 favorit tv-serier är one tree hill och the hills
  • min naturliga hårfärg är jätte mörkt blont hår ser nästan ut som brunt men ;)
  • ja är cheerleader ;)
  • mitt lag SPARKS betyder allt!
  • att dunka musik i hög musik är de bästa ja vet 
  • jag älskar spetts kläder 
  • de här är sista punkten :D

     

Av natalie hoxell - 29 januari 2011 10:45

Dag 28 : de här saknar jag 


  

Dagen med Amanda och elle 09 tror ja ;)


  

Dagen med Elle tova och amanda 09 ;)


   samma som förra ;)

  

Branäs 09 ;)


  

träningsdagen 2010 ;)


   sommaren på ''z'' 09 ;)


   midsommar i turkiet 09 ;)


  

när vi titta på SM 2010 ;)


   när vi titta första dan på dom stora DM 2010 ;)


   usa (emma) som flyttat tillbaka till USA :( 


   skogsvandringen med klassen ;)


   Dagen med Henke, oskar och elle ;)


   Dagen med elle ;)


   Dagen med elle ;) 

   När ja o elle uppträdde på torget 2010 ;) 


filmkvällen med tova m ,emma, tova s, ebba , alva ,viktoria och elle ;)

   Dagen med elle ;)

   Dagen med elle ;)


  

Dagen + bio med Emme , henke ,agge och Oskar :)


  

samma som ovanför ;)


   Dagen på ic baren med elle ;)

   film Dagen/kvällen med Elle ;) 

   

Mathildas Halloween fest ;)


   Dagen med EA ;)

   Åkersberga med emme ;) 

Discot med Emme,Jenne ,Madde o EA  ;)


   Dagen med Elle ;)

   Dagen med Karro , Hanna o Elle ;)

   Dagen med Elle ;) 


   första gången ja o elle va själva tror ja de va :)


   Dagen med Elle o Amanda ;) 


och så saknar ja såklart mycket mer men här va lite av de saker ja saknar ;)


  



Av natalie hoxell - 28 januari 2011 20:34

nytt utseende på bloggen   


va tycks ?   


  

Av natalie hoxell - 28 januari 2011 19:08

Dag 27 : min favorit färg


är såklart rosa som ni kanske ser på min design (a)


  


Av natalie hoxell - 28 januari 2011 19:00

Dag 26 : mina rädslor 


1 , clowner ! :S


2 , spindlar


3 , ormar 


4 , när man är helt själv o de är sjukt mörkt


5 , att bli inlåst nån stanns

  


Presentation


Natalie Sofi Hoxell

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

vilket ska ja börja med
 Dagens Sötis
 Dagens Artist
 Dagens Fråga
 Dagens Humör

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards