naataliehoxxell

Alla inlägg den 5 januari 2011

Av natalie hoxell - 5 januari 2011 19:05

idag är sista anmälningsdan om du vill vara med och tävla om att bli veckans blogg 



  


glöm inte att skriva att ni är med och glöm inte att ladda upp bilden om du inte laddar upp bilden får du inte vara med 


  

Av natalie hoxell - 5 januari 2011 18:25

Dag 5 : det här betyder kärlek för mig 


jadu för mig betyder kärlek nästan allt mellan himmel och jord,

kärlek kan va så mycket på så olika sätt och till så olika personer.

det kan tex va kärlek till sin  Pojkvän/flickvän eller bara en vän eller en familjemedlem 


När man har  kärlek i sitt liv finns de så många olika känslor man kan känna som tex :

lycka , hat ,glädje,svartsjuka,rädsla och mycket mer 


De som betyder mest och som jag älskar är:


mina vänner , min pojkvän, min familj , min släckt och mitt älskade cheerleading lag SPARKS <3


Okej nu ska ja nämna 3 bra saker och 3 dåliga saker med a kärlek 



3 bra saker om Kälek:


Du vet att du aldrig kommer vara endsam 


Du Blir Gladare


Ditt liv blir mycket roligare 



3 dåliga saker om kärlek:


Du kan bli sårad 


Du blir osäkrare/ räddare 


Du kanske börjar tänka mindre på vad som igentligen är bäst för dig



Nu kommer lite bilder på några av dom ja älskar :


   EA clefberg<3


   Elina Carlsson<3   Tova Sjöman och Tova Margaritis<3   Matilda windal <3


  

clara gustafsson och Madelene Arkkukangas<3

 

Emelie Lindström<3


   ''Nya'' Sparkslaget <3   

''Gamla'' Sparks laget <3

   Julia Persson<3 

  

Jennifer Eklund <3


Hannah Sandell , Alva Hågestam, Ida Djupström ,

Clara Gustafsson, och Hulda Morath <3

  

Ronja Larsson<3


  

Karolina Larsson<3


   Hanna Eklund <3


  

Fanny Kraft <3

 pojkvännen Oskar <3


   min älskade syster Chasmine Hoxell <3


 

elina igen ;) och Amanda johansson<3


   Emma Johansson <3


   Ebba Gunnarsson<3


Hoppas ja inte glömt nån nu kommentera om ja har de<3


  



Presentation


Natalie Sofi Hoxell

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

vilket ska ja börja med
 Dagens Sötis
 Dagens Artist
 Dagens Fråga
 Dagens Humör

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards