naataliehoxxell

Alla inlägg under januari 2011

Av natalie hoxell - 28 januari 2011 18:55

Dag 25 : mitt rum


           



  

Av natalie hoxell - 24 januari 2011 10:17

Dag 24 : de här får mig att gråta


ja alltså de de här mä gråta är lite konstigt för ja gråter när ja är ledsen ,när jag är arg o när ja skrattar så ja men här kommer några exempel då 


när ja är arg:


  • när någon gör mig rikigt förbannad 
  • när ja är arg på mig själv för nt klarat något

när ja är ledsen:


  • någon har dött
  • någon sårar mig 
  • tänker på någon som dött
  • när vänner sviker

när ja skrattar : 


  • någon säger något roligt
  • ja är övertrött o börjar as garva pga inget 

  

Av natalie hoxell - 24 januari 2011 10:13

Dag 23 : detta får mig att må bättre 


de finns mycket som får mig att må bättre men här är några av dom 


  • Oskar
  • Vänner
  • Familj
  • Cheerleading
  • Mitt cheerlag Sparks
  • musik
  • shopping 

ja de va lite av de som får mig att må bättre 


  

Av natalie hoxell - 24 januari 2011 09:47

Dag 22 : de här upprör mig 


vänner som säger att dom ska ställa upp när man behöver som mest , men när de väll är de så finns dom inte där,


djurmisshandel och alla andra sorts misshandel 


  

Av natalie hoxell - 21 januari 2011 19:00

Dag 21 : ett annat minne .


jadu ja har många minnen men ett jäkligt roligt måste nog vart idag x) 


hahah ja skulle testa om ja kunde få plats i mitt skåp o hahah ah de gick dårå o sen testa emme oxå hahah ah o sen så ''lurade'' emelie PA oskar(min älskling) att hon inte fick upp mitt skåp o frågade om han kunde hjälpa henne o sen när han öppna hoppa ju ja ut o fyfan va han hoppa X) haha så jävla kul hahah ;) 



  

Av natalie hoxell - 21 januari 2011 18:50

Dag 20 : den här personen skulle ja vilja byta liv med för en dag ,och vrf .



jadu ja vet inte så ja tror ja skippar den här .



  




Av natalie hoxell - 19 januari 2011 18:19

Dag 19 : min absoluta favorit låt 


jadu de är en svårt men om ja måste välja nån så blir de nog justin biebers låt pray inte bara för att ja gillar hans låtar utan att ja tycker budskapet som han förmedlar i låten, låten är även väldigt fin så min favorit låt får bli pray :)

  


  

Av natalie hoxell - 18 januari 2011 18:42

Dag 18 : min bästa födelsedag 


om ja ska vara helt ärlig kan ja inte komma ihåg men vi kan säga att de blir nästa för ja åker ju till australien då :) <3


  

Presentation


Natalie Sofi Hoxell

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

vilket ska ja börja med
 Dagens Sötis
 Dagens Artist
 Dagens Fråga
 Dagens Humör

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards