naataliehoxxell

Alla inlägg under januari 2011

Av natalie hoxell - 9 januari 2011 15:49

ja som ni kanske märkt har ja kommit hem från åkersberga nu o allt har vart bra o så o här kommer några bilder där ifrån ;)


  Emme o hennes Mormor o morfars hund hampus ;)

  

Emme o hampus igen ;)

   Ja o emme :)   ja o hampus ;) 


ja o hampus igen ;)

 

ja o deras anda  hund frida ;)

   emmes fina tårta ;)   min fina tårta ;)

   Emme o ja :)

   ja o emme ;)   ja ;)


de får bli alla ;)


hare bäst!   <3


  



Av natalie hoxell - 9 januari 2011 15:43

Dag 9 : min första kärlek 


ja alltså ja har ju varit kär några gånger och så men asså om man menar verkligen jätte kär o mitt första helt seriösa förhållande måste nog vara de ja har nu som är tillsammans med min älskade oskar <3


     

Av natalie hoxell - 9 januari 2011 15:30

Dag 8 : Ett ögonblick


jadu ja har många ögonblick som ja minns väl men detta är nog ett av de starkaste 


De måste vara DM 2010


de va första gången ja tävlade med SPARKS

de va första gången ja fick känna den enorma glädjen 

de va första gången ja träffa jennifer en vän för livet 

de va första gången ja tävla i cheerleading 

 

och de var ett av de ögonblicken ja varit som gladast :D


här kommer lite bilder på dan innan DM när vi titta på dom andra ;)


   bussen dit ;)


  

jag i bussen;)


   när vi väntade på att få gå upp där uppe ;)


   trötta tjejor som fortfarande inte fått kommit upp ;)


   Lunchen ;)


   ja o emme redo för att heja på dom andra ;) 



så de var några av alla dom bilderna ;)


  




Av natalie hoxell - 9 januari 2011 14:49

Dag 7:  min bästa vän 



ja asså ja har typ inte bara 1 bästa vän utan jag har flera men ja tänker nämna lite kort om  4 av dom ja är med allra mest


Elina Puff Blåsfisk Hoxell-Carlsson : 


   



Den här tjejen är allt och lite till hon  finns alltid där genom vårt o tort och genom eld o vatten <3

hon är snäll ,omtenksam men tänker tyvär för lite på sig själv, hon tar alltid alla andra i första hand så elina tänk lite mer på dig själv ibland också <3

du betyder allt för mig o du är som en syster för mig .

tillsammans är vi Piff och Puff ,

tillsammans är vi  guldfisken och blåsfisken ,

o utan dejj vore jag ingenting, och du är verkligen en av dom som vet hur man kan få mejj o skratta , många minnen har vi oxå men alla dom ska vi nog inta ta upp här x) 

aja nu ska vi fortsätta med nästa men innan de måste ja säga en sak 


Ja älskar dejj Elina Puff Blåsfisken Hoxell-carlsson<3 



Emelie Londy Åsnan Lindström : 

  

Jadu en sak är säkert denna tjej är underbar hon finns alltid där man behöver henne .

ja har kännt henne sen hon lärde sig sitta gå och prata ,

vi har många minnen vi oxå men dom behöver vi inte ta upp här ;)

hon är snäll,omtenksam men ibland envis ;) o de var där smeknamnet åsnan kom ifrån ;)

Tillsammans är vi Strutsen och åsnan

Tillsammans är vi  Blondy och Londy <3

ja nu ska ja snart ta nästa men vill bara säga att

ja älskar dejj  Emelie Londy Åsnan Lindström <3


Emma Ea Clefberg : 


   

 

 ja detta är en otroligt snällo rolig tjej som ja blev vän med nu när vi började i 6:an för inte så länge sedan ,

Med dig kan man värkligen skratta o vara sig själv och om man någonsin behöver prata så finns du alltid där och lyssnar ,

vi har inte så jätte många minnen men några har vi iaf o fler ska de bli ;)

men du betyder grymt mycket för mig och utan dejj vet ja nog inte vad ja skulle göra ,

du är som en syster för mig ,

okej nu ska ja bara säga en sak innan ja ska berätta om den sista och de är : 

Ja älskar dig Emma EA Clefberg <3




Jennifer Negro Eklund : 


  




Jadu denna tjej är helt makalöst rolig o snäll är hon ju oxå ;)
ja hon o jag träffades när hon var med o titta när ja skulle tävla med Sparks för första gången och ja kommer ihåg hur kul vi hade när vi snacka skit om *** och skrattade åt *** ;) haha <3
ja vi har mycket roliga minnen ihop men dock bara på träningstid ;(
men de ska vi ändra på ;)
hahah och ja kommer väl ihåg när hon och ja dog av garv på mattan på en träning när våra tränare tyckte vi ''porra oss''
(fast vi inte äns gjorde de ) hahahah ;)
Tillsammans är vi Blanco y Negro 
Tillsammans är vi pr's for life ;P hahah <3
ja nu finns de bara en sak att säga o de är :
ja älskar dejj Jennifer Negro Eklund<3


ja nu vet ni lite om mina bästa vänner elr iaf några av dom ;) 


  

Av natalie hoxell - 9 januari 2011 14:41

   vinnaren är filippa (drottningen.devote.se)


stort grattis :D<3

Av natalie hoxell - 6 januari 2011 16:41

Dom ni kan rösta på att bli veckans blogg är : 


    tävlande 1 : filippa, Blogg:Drottningen.devote.se

   

Tävlande 2 : sandra, Blogg: yoursandra.blogg.se

(bilden är gjord av ronja larsson A7@bdb)

  


Tävlande 3 : Sanna, Blogg :snn.blogg.se


Tävlande 4 : Louise, Blogg: lifebylouise.blogg.se


  

Tävlande 5 : Alexandra,

Blogg: Alexandraarosendal .blogg.se


Så de var alla :D 


Kom igen rösta nu då :)<3


  

Av natalie hoxell - 6 januari 2011 16:25

Dag 6 : Min Dag


Vaknade runt 08:45 gick upp o åt frukost,

sen klädde ja på mig o packa för ja o emme skulle åka o bada i arboga ;)

ah o sen kom emme o henes mamma o hämta mig runt 09:30 sen åkte vi till arboga vi var frame runt 10:00 ,

sen bytte vi om och gick och åkte rutschbanan (hur de nu stavas) ,

sen satt vi oss i bubbelpolen, sen bada vi o gjorde massa som ja nt orkar skriva ;)


ah o sen vid cirka 14:00 kom emmes mamma o hämta oss,

då åkte vi till mig och packa för ja jag o emme åker till Åkersberga förstår ni och ja kommer alltså inte kunna blogga fören på måndag  

men aja kul skare bli ;)


sen prata vi lite o så sen skulle hon hem o nu sitter ja här o ska snart ladda upp alla som tävlar om att bli veckans blogg ;)


ja de var min dag:) <3



  

Presentation


Natalie Sofi Hoxell

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

vilket ska ja börja med
 Dagens Sötis
 Dagens Artist
 Dagens Fråga
 Dagens Humör

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards