naataliehoxxell

Direktlänk till inlägg 6 mars 2011

you make me crazier (L)

Av natalie hoxell - 6 mars 2011 12:05

  


Hej alla söta!   <3


nu äeh ja äntligen tbx elr ja kom igentligen sent i fredas men har nt haft data sen dess :) 


aja ja har haft de bra o soligt o här kommer lite bilder där ifrån ;)ps dom äeh nt i ordning

    ja innan vi åkte till arlanda ;P


   där de brunnit ca 2 km ifrån där mina syslingar bor


   koala :D

  

längst fram :min mamma, min syster,min yngsta sysling jackob o min pappa

bakom dom : min pappas kusins man Ray o min pappas kusin Sonya

längst bak : min äldsta sysling benjamin


   

ödla :D

   delfiner :D

   svarta svanar :D

   cocaburra ;D

stranden  

från vänster: min syster , jag , pappa o min pappas kusin steven


  

vi tittar på nå träd som äeh ca 50 meter


   tree topp walk 40 meter upp i luften

   stek sista dan ;)


   ja o nån fågel;)

   

min  syrra , pappa o ja i ett träd;)


   stranden igen ;)


  

koala :D


   vår vällkomst skyllt ;D

  

jag matar en wallaby ;D


  

ödla :D

  

hahah en grymt söt wallaby :D

   en grymt äcklig spindel :S


   en delfin unge som hoppar upp i luften :D


   kangurus ;) 


de får bli sista bilden ;D


kommenera ;D<3


  



 
 
Ewe

Ewe

6 mars 2011 19:24

Fuskigt, jag vill också åka till Australien. Det ser så härligt ut, haha! :D

http://lindellevve.blogg.se/winnerback

natalie hoxell

7 mars 2011 19:23

haha jodu härligt vare allt! :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av natalie hoxell - 14 maj 2011 09:48

som bloggen säger är denna blogg avslutad allt kommer finnas kvar att läsa men kommer blogga på nataliehoxell.blogg.se      tjingeling ;*       ...

Av natalie hoxell - 4 maj 2011 18:59

ny header igen ^^   synd bara att den blev sne :/   tjingeling ;* ...

Av natalie hoxell - 4 maj 2011 09:38

Sitter i skolan och trååkar vi har matte så jävla trååkigt (suck) Dagen kommer bli låååång...      tjingeling ;*       ...

Av natalie hoxell - 4 maj 2011 08:37


             Sovmorgon De är både skönt o avslappnande o få sova längre eller ha extra lång tid att fixa sig på morgonen De gillar vi !              Rökning de både skadar din hälsa o de luktar illa också  Detta gill...

Av natalie hoxell - 4 maj 2011 08:34

Tjingeling ;*

Presentation


Natalie Sofi Hoxell

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

vilket ska ja börja med
 Dagens Sötis
 Dagens Artist
 Dagens Fråga
 Dagens Humör

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards