naataliehoxxell

Alla inlägg den 21 mars 2011

Av natalie hoxell - 21 mars 2011 20:09

  Hej alla söta! :D


Nu är ni säkert spända på att få veta hur de gick på DM ;)


men ni får vänta lite till först ska ja berätta om lördagen o sen hela tävlingsdagen :)


Dagen före:


ja gick upp runt 8:00 o började fixa mig,

sen åkte vi till där vi skulle mötas då  ,

sen åkte vi ca 11 och ja satt o dunka musik ;)

sen stannade vi ca 14:30 o sträckte på oss.

sen åkte vi igen o vi kom fram ca 17:00 o då gick vi upp till våra rum ;)

vid 18:00 var de käk ;)

sen kom alva,maritza, marion och viola till mitt o jennes rum ;)

då dunka vi musik o så spela dom kort medans ja maserade dom i omgångar ;)

sen gick dom o ja o jenne låg o prata o så;)

vi somnade ca 12 fast man Skulle SOVA 10 ^^


Tävlingsdagen: 


jag o jenne gick upp 05:00 sminkade oss o platta håret sen ca 06:00 käka alla frulle ;)

sen gick vi tillbaka till hotellrummen o packa de sista o så ;)

sen åkte vi mot tävlings hallen ;)


sen bytte vi om till dräkter rosett o så ;)

sen vare förträning ;)

gick väll sådär 

vi sen fick smink ;)

o sen fick vi veta att vi va tvungna o gö om några bygg för dommarna va missnöjda med pass personerna,

sen vare dags  för invigning ;)

pallar nt berätta om själva tävlingen så vi går direkt till resultatet;)


miniorerna: guld (1:a av 2 lag )


groupestunten : guld (1:A av 1 lag)


jr nybörjare (vårat lag) brons (3:a av 5 lag)


Jenne individuel : 4:a av 4 


Julia individuel : Brons (3:a av 4)


Louise individuel : silver (2:a av 4)


grymt jobbat tjejor ! :D


här kommer lite bilder ;) 


   skylten vi hade på bussen ;)

   bussen ;)

maritza o alva i bussen :)

    

jag i bussen ;)


 

vår välkomst skylt på hotellet :)


 

maritza ja jenne o alva i mitt o jennes rum ;)

 

ja o jenne på vårt rum ;)

   Sparks innan tävlingen ;)

 

invigningen ;)

   mitt lag innan vi gick ut på tävlings mattan ;)

   alla i sparks efter prisutdelningen ;)

   min brons medalj 

   jag och min brons medalj (bilden är dock från idag)

så de va sista bilden ja ja är iaf nöjd ;)

flera bilder kommer kanske upp senare ;)


tjingeling ;)


 

 

Presentation


Natalie Sofi Hoxell

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

vilket ska ja börja med
 Dagens Sötis
 Dagens Artist
 Dagens Fråga
 Dagens Humör

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards