naataliehoxxell

Alla inlägg den 5 april 2011

Av natalie hoxell - 5 april 2011 19:05

hej babe's ;*

dagen började med fix som vanligt ^^

sen drog ja till skolan elle va sjuk ;(

sen började vi med svenska,

sen hade vi idrott vi hade ''bip testet''

höjde mig sen förra gången ;)

förra gången hade ja 5,4 nu hade ja 5,7 ;)

sen vare håltimme ;)

sen vare so xd

då gjorde vi nt ett piss elr jo ja o några andra tog typ kort xd

för ja vi hade ju macdatorerna ;)

sen vare lunch,

sen bytte ja om till tränings grejs xd

sen vare elevkontakt, 

sen cyklade ja till musikskolan där vi skulle ha musikprofil,

sen satt ja mä älsklingen o fanny

o väntade på att mitt piano skulle börja ;)

sen hade ja piano, 

sen väntade ja på att jenne skulle sluta ,

sen gick vi ner till stan o fortsatte lite med vårat

''hemliga uppdrag'' haha ;)

sen vare träning ;)

då va några vi kände där som praoa på bergslagsbladet o typ tog kort på träningen o fråga våra tränare lite grejs ;)

sen skulle ja cykla hem men de börja regna så ja ringe min morsa o bad dom hämta mig ^^


aja nu har ja nyss ätit o nu sitter ja här ;)

slänger in några bilder från so:n

haha ja o fanny xd<3

jag ;)<3

haha ja va ska man säga xd<3

     <3

   ja o min älskade Z4 ;)<3

   <3

   haha så fina xd<3

   ja o min fina karro <3

ja o karro <3

  ronja som ser skit tjurig ut o sen fanny xd<3

    hahaha xd<3

   haha mobba nt min frilla xd<3

   haha mina fina ''seriösa'' flickor xd<3


tjingeling ;*

Presentation


Natalie Sofi Hoxell

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

vilket ska ja börja med
 Dagens Sötis
 Dagens Artist
 Dagens Fråga
 Dagens Humör

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards