naataliehoxxell

Alla inlägg den 1 februari 2011

Av natalie hoxell - 1 februari 2011 21:19

Lite cheer klipp ;) 


Team

Partner stunt 

   

Av natalie hoxell - 1 februari 2011 20:20


Hej alla söta människor!   <3


min dag började med att ja vakna försent som vanligt *suck*

sen fixa ja mig , o sen skjutsa mamma mig till elle och så kom Emelie PA och så gick ja o emelie o elle till skolan ;)


sen började dagens schema med Svenska ;)


Sen var de idrott  o då spela vi bedminton o ja HATAR värkligen de* suck*


sen var de rast o då gjorde vi nå x) 


Sen so o vi hade prov om ekonomi antingen gick de åt helvette elr så gick de skit bra x) 


sen lunch + rast o då gjorde vi lite grejer hahah emme lekte gangster x) 


sen var de elevkontakten vi typ titta vi på typ nå grej o emme skrek som fan precis breve mig så ja flög typ flera meter hahah x) 


sen vare musik profil hade flöjt *suck*

nej ja gillar värkligen inte de *suck*


sen vare träning o då gjode vi massa o ja fick min efterlängtade myskläder ;)


sen fick ja skjuts hem o sen duscha ja o sen hamna ja här ;)<3


hare bäst!   <3


  




Presentation


Natalie Sofi Hoxell

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

vilket ska ja börja med
 Dagens Sötis
 Dagens Artist
 Dagens Fråga
 Dagens Humör

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards